pátek 3. března 2017

LSFL - 2017, 27. den

Blížíme se k závěru a tak přichází na řadu rekapitulace mých restů z předchozích povídání. Z autobusové dopravy mi neodepsaly (a to jsem to poslal na dva různe emaily), takže stále nevím, kdo udělal při přepravě chybu. Slevu na poplatky jsem dostal hned druhý den, co jsem se ozval a ani jsem nemusel k řediteli. Druhá potíž v lázních se vyřešila taky - chtěl jsem slatinné koupele. Ano, jsem náročný klient, který si vymýšlí "blbosti". Sice to nemají úplně vychytané, ale jde to: napřed jsem dostal první rozpis, po tom, co jsem si zařídil koupele se musel předělat - dostal jsem druhý, který nebyl v kolizi s koupelemi. Stalo se, že masér onemocněl a bylo nutné mě přeplánovat k jinému, dostal jsem třetí rozpis. Jenže sestry si nezaznamenaly, že tam mám koupele, takže byl v kolizi. Na to jsem přišel než jsem šel spát, tedy o půlnoci. Sestřička nebyla moc nadšená, ale vyrobila mi čtvrtý a poslední rozpis procedur. Slovy klasika: dře to, ale jde to.

Žádné komentáře:

Okomentovat