čtvrtek 20. února 2014

MSLT 2014, 20. den

Návštěva doktora, ten si pochvaloval, že s krkem je to daleko lepší, což jsem poznal já sám. Měřené parametry vyšly stejně nebo lépe, ale ukázali se i takové, které se zhoršily. To doktorovi nevadilo, prostě záleží na tom, jak se člověk vyspí.

Nejhorší byl závěr, chtěl po mě vědět, jak mi lázně prospěly. Na výběr bylo 5 odpovědí: zhoršení, mírné zhoršení, žádná změna, zlepšení a výrazné zlepšení. Na výběr samozřejmě bylo 'zlepšení' a 'výrazné zlepšení', protože krk mě trápí nejvíce. Ale jak chcete kvalifikovaně odpovědět, když to nemáte vůči čemu srovnat. Takže jsme chvíli diskutovali na téma, jestli to mám vzít objektivně (což by měl spíše dělat doktor) nebo subjektivně na základě pocitu. Místo odpovědi jsem dostal historku o mrtvičce po 15 pivech a posun nikde. Nakonec jsem zvolil výrazné zlepšení, protože to co se podařilo zde, se zatím v jiných lázních nepodařilo. A hlavní podíl na tom má fyzioterapeut, který se opravdu soustředil přímo na krk.

Dle komentátora se hokejistům podařilo ke konci zrychlit. To my umíme taky - ve chvíli kdy nám na tělocviku řekne, že padla.

Žádné komentáře:

Okomentovat